Idolkväll

Publicerat: 2008-11-07 Kl: 22:38:34 | I kategori:


Jaaa, vad har jag gjort idag? Officiellt har jag inte solat iaf : ) Sen har jag ju självklart varit i stallet, pratat skit med brudarna och pysslat med mina hästihästar. Inte ridit nått idag, tjockis på mig! Fast jag har ju maaagrutor :D HAHAH Emil ringde och störde också, dumma .. Ehm, mamma och jag köpte sallad! Gott : ) Och annars har min telefon ringt konstat de senaste dagarna, sjukt jobbigt. Jag har struntat i och svarat hälften av gångerna.

Ehm, nu sitter jag här och ser inte vad jag skriver :D Vi har tittat på Idol, lite trevliga människor här och en tjockis i knät. Han är rätt.. Ehm, ja. Ni kan ju tänka er^^ Hur den här kvällen slutar vet man aldrig. Min fredagar blir aaaaaldrig som planerat. Imorgon är det jävla ULK iaf.. Sista helgen!


/ SAANDRA ....Och 3nil *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0