Jag blir äcklad..

Publicerat: 2008-11-15 Kl: 17:09:12 | I kategori:


.. Du är äcklig! Jag vill så gärna bara be dig att dra åt helvete, men någonting hindrar mig.


Jag kunde inte sova på hela natten, fy fan. Jag låg bara och vred huvudet ut och in med en massa jobbigt tänk. Usch usch usch.. För övrigt hade jag stallet dag, jag hann med att sova någon timme mitt på dagen också :)
Jag hann med att visa Gustav, (Charlottes häst) för några spekulanter. Det gick skitbra att hoppa! Sen hoppade jag Mirantos och det gick också rätt bra. Inte riktigt den typ av häst jag är van att rida, men det gick bra, härlig häst med härligt språng! Nu sitter jag här, jag ska väl in i duschen och sen tänker jag ha trevligt ikväll.
Jag ska ha så JÄVLA roligt utan dig, jag klarar mig bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0