Julmust?

Publicerat: 2008-11-05 Kl: 13:26:58 | I kategori:


Usch.. Ignorera ignorera ignorera.. Jag vill inte vara med längre!

Caminzky gick riktigt bra på träningen igår. På slutet blev det en bana, men lite studs, kombinationer, travhoppning osv och allt låg mellan 110-125 cm och han hoppade sjukt bra! Christine sa, "Han är inte den som har mest kapacitet, men han är fan den som jobbar bäst härinne!"  - Han är ju bara för underbar <3 Och Christine fortsätter att trycka på om att jag ska köpa ny häst, så fort jag har fått ut pengarna från försäkringsbolaget. Och för övrigt ska hon överge oss och flytta till Tyskland : (

Det gick bra att jobba också, allt flöt på super idag! Det var hoppning på schemat för mina ungar idag också och det gick strålande, alla hoppade hela 40 cm! Duktiga barn ; ) Jag red min Suppis en snabbis på utebanan också. Hon var pigg. Och idag kommer de från Dalarna igen, jag hoppas att hon sköter sig : ) Annars har jag inga andra planer för idag, pyssla med Cotten bara.

Vad händer i helgen?

/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0