My star

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 07:02:47 | I kategori:


Dagen igår var hemsk. Och natten var hemsk.. Det gick inte att sova, allting bara snurrade runt i huvudet, det går inte att förstå. Min stjärna är borta, han kommer inte tillbaka, jag gråter hela tiden och allt känns bara blää.. Jag känner mig som en hemsk människa. I missing you <3

Jävla Caminzky var halt i tisdags när jag började rida fram, så jag red Lancer ist på hoppträningen. Det gick väl bra. Jag provred en 5 åring också och det var det värsta jag har suttit på. Fy fan, den är heelt utesluten. Och nu ska jag försöka duscha, sen kommer pappa så ska vi fixa pass, på söndag åker jag till Tyskland och provrider lite hästar.




Ingen hoppträning för Cia idag som planerat med Mirantos, Cia var tydligen sjuk. Så jag och Moa hoppade själva ist och det gick väl bra. Mirantosen var fin :) Jag jobbade såklart också, det gick väl också bra. Alla sju ungarna galopperade idag! Kvällen har jag tillbringat med att Sara var här, sen pratade jag i telefon först med Andreas och sen med Dennis. Trevligt!

Imorgon ska jag jobba 7-16, sen på kvällen kanske det blir party. Om jag är tagg på det :) Sen på lördag är det Globen! :D

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0