Nu är jag kändis

Publicerat: 2008-11-30 Kl: 12:22:49 | I kategori:


Ojojoj, ont i mina knän!

Igår klev jag upp rätt tidigt, duschade och sen stallet. Mockade åt Mirantos, Christine ringde och tjatade om Tyskland. Jag förklarade hur allt låg till med pass och grejer, förhoppningsvis åker jag nästa måndag ist. Sen hade jag iaf dejt med specialidrotten, vi försökte planera julshowen. Hälften kom! Otroligt! Sen gick jag ut i ridhuset och hade lektioner, två grupper. Det gick bra! Efter det var det bara att stressa hem, kasta i mig nått att äta och fixa till mig. Och sen bar bussen till Sthlm och Globen av, med självklart pappsen bakom ratten. Resan fördrevs med att prata i telefon med Andreas och Emil, och självklart prata lite skit med Susanna^^

När vi kom fram till Sthlm, blev det lite mingel i annexet och sen käkade vi mat på donken. Sen skulle vi leta oss till ingång 7, vilket var en helt vetenskap! Haha, Natta och jag hade gångtävling, som vanligt slutade det med att vi fuskade, toksprang och skrattade ist. Efter lite om och men hittade vi till ingång 7 och vi fick oss en tur backstage. Roligt! Vi sprang på en massa kändisar. Det var coolt. Efter det drog vi ner till annexet igen och shoppade vidare. Sen började showen, massa coola nummer som vanligt. Jag älskar verkligen det här, every year!

Springtävling till bussen sen, vem vann? ; ) hahahah! Sen måste jag tillägga att man råkade hamna på jumbotronen, stora tvn i taket inför ett fullsatt Globen, nu är man kändis! Haha ; D

En bra dag!

Idag sov jag rätt länge.. Kom ju hem så himlans sent igår. Käkade frulle och lite godis, så nu är jag som ny igen! Jag ska till stallet snart, tänkte försöka mocka innan klockan 13 eftersom jag har träning med mina ungar då. Efter det ska jag försöka träna med Mirantos till vårat nummer på julshowen. Hahah, det kommer bli SÅ coolt! Sen ska jag nog ha lite kvalitetstid med lilla Andreas. Härliga tider!

I´m out! / Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0