Pokerface

Publicerat: 2008-11-17 Kl: 10:50:03 | I kategori:


Jag fick precis just ett mail, ett läskigt mail. Jag bara skakar och gråter. Helt galet!
Creeepy..
Det är helt sjukt för att vara sant?



Mirantos gick skitbra på specialidrotten idag, fan vad fin han var! :D Riktigt roligt att rida. Ehm, jag pysslade en del med Cotten som har överskottsenergi. Och sen hem, promenerade hem till Martina för att sedan fortsätta hem till Andreas, vi gick en sväng till. Jag hamnade upp och ner i ett dike ett tag också, det måste tilläggas! Hahah, skrattigt och trevligt. Sen bakade vi kladdkaka hemma hos Andreas och började titta på Sunes sommar och sen fick jag skjuts hem. Snälligt, tack!

Nu sitter jag här och jag orkade egentligen inte alls skriva blogg, men jag gör det iaf. Jag ska väl sova nu. God natt!

För övrigt blir jag bara arg så fort jag tänker på dig. Usch, vad du har förstört mycket. Varför var du ens tvungen att ge dig in i mitt liv, din jävel? Hatar är ett starkt ord, men det är nog precis så jag känner för dig ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0