Snöstorm

Publicerat: 2008-11-24 Kl: 12:09:50 | I kategori:


Jävla snö, jag hatart! Insnöad, så jag har ingen aning om hur jag ska kunna ta mig någonstans idag. Det är sjukt. Sluta snöa för fan! 



Det har snöat konstant hela dan, uscha uscha!

Dagen blev iaf som så att Andreas kom förbi, vi drog till stallet. Jag fixade med allting och Cotten fick leka i ridhuset med Stina. Sötnosar! Efter det blev det käk på Brorsans med mamma och Andreas. Trevligt, mycket skratt. Sen drog lilla Andreas hem. Då kom Emil och Sebben förbi. Ut och sladda med grabbarna och jag håller fast vid att Jonathan är galen, han var ju såklart också ute.

Så jaa.. Nu sitter jag här bara, sova snart. Men jag ska väl försöka trötta ut mig med lite tv-tittande eller terrorisera någon på msn! Specialidrotten blev inställd för övrigt också, på grund av vädret. Blää.. Så Mirantos fick vila. Imorgon blir det nog ut och galoppera i snön, det gäller väl att passa på så länge den är kvar! :) Hoppträning på Caminzky blir det också, såklart. Sen jobba med, en hel del att göra helt enkelt.

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0