Stressiga tisdag

Publicerat: 2008-11-11 Kl: 11:57:45 | I kategori:


Tisdagar är allra stressigast på hela veckan. Mycket att göra, men värre var det förr när jag hade tre hästar. Då var det ungefär såhär stressigt varje dag. Kom precis ut ur duschen, nu hade jag tänkt svara på alla mail jag har fått. Vilken djungel! Sen tänker jag klä på mig och gå ut och gå lite. Sen stallet ofc! : )

Och för er som är intresserade så ska jag försöka hinna med att:
* Första mocka, fylla på vatten, linda ihop lindor och annat fix.
* Ta in Suppan, rida henne, sen får hon stå inne.
* Då är klockan ungefär 16, då kommer de andra in. Då ska jag spola av benen på Cotten och Caminzky. Plocka av lite täcken, sätta upp hästar på mina barn och kanske äta nått.
* 16.50-17.50 står jag i ridhuset och har lektioner.
* Efter det hade jag tänkt duscha och frisera Suppan. Linda benen hennes också såklart! 
* Runt klockan 19.10 tänkte jag börja göra iordning Caminzky inför hoppträningen.
* Sen 21.30-22.00 är jag förhoppningsvis hemma igen, då blir det en macka och häng vid datorn^^
 
Kul dag va? Jag ska försöka hinna prata med Ullis om Globen och Moa om julshowen också, inte glömma!

Till helgen är jag taggad på party och jag hoppas att Theresé fixar nått ;D
Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0