Thanks for nothing, absolutley nothing!

Publicerat: 2008-11-08 Kl: 09:31:12 | I kategori:


Kvällen igår var rätt trevligt. Förlåt för ett flummigt inlägg igår! Haha! Det kom en del folk hem till mig, vi tittade på Idol och tjockade godis. Sen var jag och Emil ute och gled lite. Träffade lite människor osv.. Förlåt Andreas : ( Sen hamnade vi hemma hos Emil, tittade på en film. Eller ja, tittade och tittade. Misstolka mig inte. Vi invigde nya rummet lite, typ! Eller ja, vad konstigt det där lät :'D 

Nu kom jag iaf precis hem, jag ska fixa till mig lite och sen kila till stallet. ULK idag. Jaaa, vad roligt! Not -.-
Ring mig ikväll och vara sociala människor! : ) 

Puss! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0