Tråk fredag

Publicerat: 2008-11-28 Kl: 19:39:09 | I kategori:


Idag har jag jobbat 7-16, tjäna pengar är alltid najs. Jobbigt att all snö töar bort och gör det skithalt ute. Men jag har faktiskt inte halkat omkull idag, det är bra!

Dagen har innehållt lite jobbiga samtal som jag helst bara vill springa från, låsa in mig någonstans, sätta mig på golvet och bara skrika. Men det funkar ju inte så, hårding som jag är! Jag är verkligen down on the ground, ingen lust till nått. Därför dissar jag nog allt ikväll. Andreas tjatar lite om att jag borde dra till hans och Jonathans förferre, Emil ringde nyss och avbröt i mitt bloggskrivande och hör och häpna, han skulle visst också till Andreas :'D haha! Han tyckte tydligen att jag borde följa med, men det kunde han fetglömma. Sandra har ingen lust ikväll, det blir nog idol och sova ikväll! :)

Spola tillbaka tiden! Cort´chize, varför?! Du var ju allt jag önskat mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0