Undercover V

Publicerat: 2008-11-23 Kl: 23:50:51 | I kategori:


Vilken dag! Snöig jävla dag! Haha!

Upp tidigt, rida Mirantos och sen blev det så att jag inte visade Gustav eftersom spekulanterna blev sena pga vädret och jag hade ju en tid att passa. Vi skulle ju åka och titta på hääääst. Det gick riktigt bra, och ja - allt finns på film! Så det tål att tänkas på..


Undercover V e: Elmshorn-Voltaire, -01

Vi körde fel en massa gånger i snövädret idag och ja, efter mycket om och men kom vi äntligen hem till Tierp. Jag kommer hem, sätter mig vid datorn och höll på att trilla av stolen. Haha! Jag blev halvt förhörd av den ena och den andra kom över.. Vi kollade igenom skolkatalogen och jag böt om, sen var det bara ut och busa med bilen. Haha, det första Emil säger när vi kommer ut, "jag kör fast jättelätt med den här bilen" - Vad tror ni inte grabben gör då? Hahahah, ojoj.. Man får trots allt skylla sig själv om man ska ta genvägar och klättra på plogvallarna. Som tur är har han en snäll mamma med en braig bil^^ Haha! Vi träffade på Jonathan ute och turnén. Trevligt värre. Kan ju tilläggas att han är galen. Han kör heeeeeeeelt galet :'D

Aja, nu är jag hemma igen och jag gör allt för att hinna skriva innan klockan blir 00.00, jag lyckades nog rätt bra :) Vilken dag. Jag orkade dock inte skriva i detalj, men det är nog ändå ingen som bryr sig.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: j.venema

uppfodare

2012-03-08 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0