You are my star!

Publicerat: 2008-11-25 Kl: 11:41:26 | I kategori:


Jävligt mycket snö ute och jag hatart! Men men.. Jag skulle behöva pallra mig ner på Tierp och fylla på telefonen och gå över till resebyrån. Förhoppningsvis blir det Tyskland snart och titta på hästar. Men ja, imorgon ska jag åka och titta på en 5 åring e: Landlord - Feliciano som startat 120 cm. Vi får se vad det är för något : ) På lördag är det Globen som gäller! Jag älskar det! Då ska det shoppas också.

Idag.. Ja, vad händer idag? Jag ska till stallet snart, ut och rida Mirantos i snön, sen såklart mocka och fixa allt annat. Sen jobba, vi får se hur barnen sköter sig idag då! Efter det ska jag ägna tid åt min lilla älskade Cort´chize, det ska pussas och borstas massor. Jag ska försöka att inte gråta, men det vet jag att det inte kommer gå. Jag kan inte ens hålla tillbaka tårarna nu i skrivandets stund. Jag gör allt för att inte tänka så mycket på vad som egentligen händer, inte virda så mycket på det, det blir bara jobbigare. Uscha.. Sen blir det iaf hoppträning med Caminzky och sen är jag väl hemma någon gång runt 21.30-22 :)

Imorgon har jag bara Mirantos kvar. Det känns helt konstigt. Nyss hade jag tre egna hästar. Min älsklingar.. Rufus, Suppan och Cotten bara försvinner ifrån mig. Sommaren 2008 ute i Gillberga med dem var underbart. <3

Simma lugnt! / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0