Bloggskrivarn

Publicerat: 2008-10-23 Kl: 07:54:26 | I kategori:


Snacka om det här med blogg har blivit som en tvångstanke för mig. Men det är rätt skönt att skriva ner vad man gör, så kan man bara släppa det sen och gå vidare^^ Och apropå att gå vidare så satt jag och läste horoskop hos frisören och fan vad det stämde bra in! Läskigt värre. Jag borde nog verkligen lyssna lite grann på de där horoskopen. Sen så har jag fortfarande sjukt ont i mitt jävla knä. Helt blått är det också, men jag vet inte vad jag har gjort? Ont gör det iaf -_-

Hittat Emils bankkort har jag gjort också. Om han inte har spärrat det, vilket han antagligen har gjort, så borde det vara fritt fram att handla på det över internet xD Haha, han har säkert massa pengar på kortet! :'D



Fy fan så jävla fort ens liv bara kan rasa! Nu är jag verkligen nere på botten.. Ett telefonsamtal och sen kunde bara inte tårarna sluta rinna, åh vad jag tycker synd om mig själv nu alltså! Det är nu man behöver vännerna som allra mest och jag är så glad att jag har er, ni betyder så otroligt!

Nicole hade min lektion idag eftersom jag inte var på humör och jag frågade hur det gick:


¬» Sลηdяล Jลcobssoη || Dåligt! säger:

Hur gick det med barnen? Blev det någon galopp?

Nicole | yeyeyeyey säger:

Michaela ramla av,

Nicole | yeyeyeyey säger:

frej la sig ner och rulla

Nicole | yeyeyeyey säger:

Sanna grinade

Nicole | yeyeyeyey säger:

och hoppade av hästen

Nicole | yeyeyeyey säger:

2 st ville gallopera

Nicole | yeyeyeyey säger:

4 gjorde det

Nicole | yeyeyeyey säger:

dom andra vägrade eller fick inte hästen i galopp

Nicole | yeyeyeyey säger:

sen drog jag över med 1 min för att frej gjorde som jha ngjorde

Nicole | yeyeyeyey säger:

så då blev tanterna arga :)

Nicole | yeyeyeyey säger:

men för övrigt gick det väl bra

HAHAHHA, säger jag bara! Jag är glad att jag inte såg kaoset xD

För övrigt har jag umgåtts en del med Andreas idag, vi var hos andra Andreas med Christian också.. Trevligt : ) Vi hann med att handla lite också och glida runt lite. Jag har ridit min Suppan också, vi red ut och galoppade massor och busade lite!

Nu sitter jag här och hoppas att min helg blir hur bra som helst. Jag har stora förhoppningar om lördagen, ska ni veta. Tävling och så planeras det party och sen kan jag sova hur länge jag vill på söndag, hur underbart som helst!
God natt / Depp-Sandra

Kommentarer
Postat av: Martina

Fyfan va lessen jag blev då :( Nu får det fan räcka! <3

2008-10-23 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0