Två år

Publicerat: 2008-10-07 Kl: 10:03:59 | I kategori:


Jaa, nu har det gått två år sen jag fick hem min vilda ponny som jag har fått någorlunda ordning på ;) Underbara älskade ponny. Tiden har gått bra fort : ) Och ingenting blev som planerat med dig^^ Jaja, imorgon ska hon besiktas, vi får se hur det går. Jag hoppas på det bästa! Idag skrittade vi ut en sväng barbacka i skogen bara, Suppan tyckte det var rätt najs.

Jag kan ju lika gärna fortsätta prata häst när jag ändå håller på. Lancer gick bra idag på träningen för Cissi. Vi måste få honom att reagera lite snabbare på hjälperna bara, den stöddiga lilla saken :P Och träningen för Mads blev inställd! Åh, vad arg jag blev. AJA, Caminzky gick ut i skogen ist.. Och mina vänner, Cotten vilar. Det är därför han inte nämns så mycket. Han tycker livet är bra tråkigt och det enda vi gör är att borsta och gosas en massa^^ Han ser ut som en björn också, så snart ryker pälsen^^

Skolan idag var rätt kind of tråkig. Men det gick ganska bra att jobba idag : ) Och Jonathan och Andreas kom förbi och var sociala i stallet en stund, alltid lika roligt :D Jag har helgen planerad iaf, det känns bra. På fredag blir det skumparty utan skum, hahah! Jag är tagg! Det ska bli kul : ) Nicole skulle kirra biljetter imorgon. Sen blir det ULK 2 lördag och söndag. Det kan hända att jag smiter iväg på lördagkväll och göra nått roligt i Skutskär, vi får se. Sen på söndagen så har vi stallet också.

Nu har jag inte så mycket mera att säga, puss på er mina fans!


Jobbiga jävla känsla, sluta förfölja mig! - skrivaavmig.se

Jag känner en ångest som har funnits här ett tag
Jag väcker mig själv och tänker, vem fan är jag?
Jag kollar med hat på min spegelbild och
får ett svar som jag inte vill
Då var man ensam igen i sitt patetiska lilla liv
Jag kan sväva högt, men sjunka lågt
Till alla er, jag säger förlåt
Jag stannar nu och tänker till,
men ingenting blir som jag vill
Släpp mig fri, låt mig flyga från det här
Låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre, jag vill ta mig härifrån
Vill sväva som fågeln, fri bland moln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0