Har man tråkigt, så har man..

Publicerat: 2008-10-03 Kl: 07:54:18 | I kategori:


Ta dom 15 första killkontakterna i din mobil

1. Alexander Röjerås
2. Andreas Haack
3. Andreas Höglund
4. Andreas Larsson
5. Anton Lindholm
6. Anton Rydqvist
7. Björn Johansson
8. Daniel Asp
9. Daniel Fransson
10. Daniel Persson
11. Daniel Skytt
12. Dennis Bjärkelöv
13. Emanuel Arnell
14. Emil Löfström
15. Erik Jansson

Har du pussat nummer 7?
HAHA nej, fan heller!

känner du nummer 4?
Ja, ända sen förskolan.

bästa minne med nummer 9?
Jag har nog inte så många minnen.

skulle du kunna ge nummer 12 en kram?
Självklart, varje dag!

när ska du träffa nummer 14?
Idag, kanske.

hur är vänskapen mellan 6 & 7?
Dem känner garanterat inte varandra

är nummer 5 söt?
Det är klart att han är!

vad är det bästa med nummer 9?
Men gah, ingen aning^^

första intryck av nummer 10?
Haha, sjukt många år sen. Jag minns inte?

hur länge har du känt nummer 12?
Lite över ett år.


hur träffade du nummer 3?
Oj, det minns jag inte.

har du träffat nummer 6 senaste månaden?
Nope.

har nummer 14 varit i ditt hus?
Haha ja, många gånger


när träffade du nummer 15 senast?
Igår, tror jag


är du vän med nummer 11?
Vi kan kalla det så.


har du gått på bio me nummer 13?
Jag tror inte det.

vad pratar du och nummer 10 om oftast?
Haha, vi ses inte så ofta.

har du och nummer 12 haft ett förhållande?
Nej nej.

har du velat slå nummer 8 i ansiktet?
Det har jag säkert :'D


hur träffade du nummer 11?
På fest,

vad har nummer 2 för favvo-mat?
Det jag bjuder honom på.

vem här är roligast?
Svårt att välja, men Andreas Haack!


vem är tystast?
Alexander Röjerås, han är rädd för mig^^

hur träffade du nummer 1?
I skolan.


vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 14?
Men hjälp, vilken fråga.


vad skulle du göra om nummer 4 började dejta dig?
Det skulle nog inte inträffa, men jag skulle skratta.

Kommentarer
Postat av: emelie

Snygg blogg! Ha de bra =)

2008-10-03 @ 08:02:15
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0