Helgen

Publicerat: 2008-10-12 Kl: 20:51:54 | I kategori:


Ooooj, jag har knappt varit hemma i helgen, så jag har inte kunnat skriva nått i bloggen^^

Fredag: Då var det SBN för hela slanten i Gävle. Dansa sig galen med Nicole, det var faktiskt helt okej. Det dög. Träffade lite trevliga människor. Det var bra minus alla turkar som kladdar på en och fjortisarna :P Vi skjuts dit av Jonathan, tack! Och mamma kom och hämtade oss. Nick och Emil åkte också med till Tierp då. Nicole och jag somnade väl hemma i min säng runt klockan 3-4^^

Lördag: Upp ganska tidigt eftersom det var ULK-kurs som gällde i helgen. Trevligt att träffa tjejerna igen faktiskt : ) Riktigt seg dag! Jobbigt, värre än skolan fan -.- Usch ja. Jag valde att sova hemma ist för att vara kvar. Så på kvällen blev jag övertalad att pallra mig till Philip Monie med Martinan och Linda.. Jag hade faktiskt riktigt trevligt och alkoholen, var knappast planerad xD Jag fick sällskap hem, men jag somnade dock ensam. Men det gjorde inte så mycket, jag var rätt glad ändå^^ Jag somnade någon gång runt klockan 1, tror jag : )

Btw, så red jag Suppan och hon var kalansfin! Och så red jag Lancer i fredags :P

Söndag: Upp klockan 6 och pallra sig till stallet. Fodra och släppa ut hästarna och sen gå upp och äta frukost med ULK-brudarna bestående av ett glas choklad. Klockan 9 var det bara att sätta sig i tråkiga lektionssalen igen. Fy fan, vad drygt det var.. Men men, kursen slutade runt klockan 16. Då var det bara att ta in hästarna och sen kom de några och provred Suppan. Det gick faktiskt ganska bra! Jag hoppas verkligen på de här människorna. Då hamnar hon bara i Gävle. En häst (Rufus) i Uppsala och den andra i Gävle :P

Nu sitter jag här och bara skriver och alla tjatar om jag ska uppdatera min blogg.. Lugna er, det kommer ;)

Puss på er gullisar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0