Helt galet

Publicerat: 2008-10-26 Kl: 21:41:13 | I kategori:


Haha, kvällen igår var galen. Morgonen idag var galen och kvällen idag var mindre galen.

Igår kom Nyman och Emil hit, vi tog en groggis och sen körde Nyman till Fredriks lägenhet. Lite halvparty där hela kvällen, jag kan inte riktigt avgöra om jag hade kul eller inte. Men ja, det dög väl : ) Emil och jag fick skjuts hem och Philip som råkade komma hur lägligt som helst. Alldeles för fulla däckade vi ganska fort, höhö! På morgonen visste inte jag att man var tvungen att ställa om klockan, så jaa.. Emil mådde inte så himlans bra heller på morgonen, haha! Jag blir aldrig bakis, det är bra. Puss på det! Sen var bara morgonen allmänt jobbig, jobbiga telefonsamtal. Uscha.. Fast nu i efterhand känns det ändå rätt bra, kändes bra att få det sagt. Modigt av dig.

Dagen annars var mest seg. Käkade pizza med Emil och fick skjuts till stallet. Snällt värre. På kvällen kom det några och provred Suppan, tredje som kommer nu. Men de här människorna kändes rätt bra, dem får gärna köpa henne!
Hoppas hoppas hoppas

Nu är jag sjukt trött! Jag är helt borta. Det har verkligen varit alldeles för mycket det här senaste dagarna.. Allt med Cotten, allt som har hänt idag och jag vet inte riktigt själv hur jag känner. Allt känns bara förvirrat och jobbigt. Så god natt på er!

Vänligen
Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0