I´m just fine without you

Publicerat: 2008-10-27 Kl: 10:31:21 | I kategori:


And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I don't want you tonight

TA ÅT DIG!



Idag har jag sovit så länge jag har velat, rätt skönt. Jag har ätit frukost, men jag tycker fortfarande att det är jobbigt att äta. Det är fel på mig :'D Jag tänkte hoppa in i duschen, sen tror jag att jag drar ner och kör en solning. Sen tänkte jag kila till Martinan en stund(?) och sen är det stallet som gäller. Träning för Stina Lillje ikväll på Caminzky. Clinic har Stina sen också, då ska hon rida Lancer bland annat, det ska bli spännande att se! Senare ikväll tänker jag bara sitta och titta på tv, bara ta det jävligt lugnt. En vän kanske kommer förbi och joinar? Vem vet :D

/ Saaandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0