This is the life

Publicerat: 2008-10-09 Kl: 07:59:58 | I kategori:


Igår skrev jag aldrig nått i bloggen. Mamma tog datorn hela kvällen och sen blev jag bara för trött för att ta mig upp ur sängen och sätta mig vid datorn. Men när jag insåg att jag inte hade skrivit nått fick jag skitsvårt att somna! HAH, snacka om tvångstanke det här har blivit^^

Igår hände det ganska mycket saker. Bland annat att Suppan blev besiktad, hon gick igenom UA :D :D :D! Så nu ligger hon ute på annons : ) Det har redan ringt folk som vill komma och titta. Jag red henne i ridhuset igårkväll och hon var riktigt fin! Ehm.. Sen klippte jag av Cottens hans björn päls och han blev genast en gladare hest. Runt klockan 13 var jag hemma igen

Jag satt hemma och tog det lite lugnt innan jag drog ner till stationen, mötte Nicole som fick pengar av mig. Hon skulle in till Gävle och fixa biljetter till SBN på fredag. Och sen drog jag en solning, uscha. När jag kom hem, så kom mamma hem två minuter efter mig och bråkade på mig^^ Vi drog ner och åt på Brorsans och försökte umgås sofistikerat, hur bra gick det då? :'D HÖHÖ.. Hem och byta om, sen stallet igen och rida : )

Nu sitter jag här, just duschat och ätit frukost. Jag känner mig alldeles spyfärdig, usch.. Det är så äckligt med frukost O_o Jag ska väl fixa till mig och dra till skolan, jag har tur som får skjuts. Mormor är här. Sen senare idag så ska jag väl jobba och sen rida lite. Sen är det fredag och SBN! (jag har nog lite för höga förhoppningar) Tågen går cp, så vi får skjuts av Jonathan in dit. Hem, vet jag inte hur det blir. Nattbussen 02.10 och komma hem 03.45? Hmm.. Känns inte så lockande kanske^^ JAJA : )



All we shared was a mattress and just a lie
But. Baby I don't need you
In a perfect world, his face would not exist
In a perfect world, a broken heart is fixed
In a perfect world, this wouldn't make me sick!
- Snälla sluta höra av dig, ska det vara så svårt?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ofta man besiktar hästar! Tönt ;D

2008-10-10 @ 16:58:36
Postat av: Hästpojken

Haha, ofta man besiktar hästar! Tönt ;D

2008-10-10 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0