"jag bangar inte på dig"

Publicerat: 2008-10-01 Kl: 22:11:43 | I kategori:


Haha, jaaaa.. Vad människor är bra konstiga ibland^^ Vad ska jag säga om dagen då? Dennis min mattehjälp följde med mig hem och umgicks idag. Rätt trevligt : ) Ehm.. Var ju självklart i stallet också, inget rida idag. Det regnade kalasmycket, så jag tog in dem.. Busisarna frös. Jaja, nu väntar jag bara på att få se vem som åker ut i Idol, sen blir det sova för heeeela slanten :)

Föreläsningen igår var rätt bra faktiskt. Jag tror verkligen på att vi ryttare behöver träna utöver ridningen också för att kunna förbättra våra resultat. Men hur fan ska man ha tid? Skolan, stallet, plugga, träna och ha lite fritid?! Hur ska man hinna det på en dag? Jaja, en bra föreläsning var det iaf : )

Vad händer i helgen? Jag vill göra nått roligt! - Entertain me!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0