Jag? Hon?.. Eller vaddå?

Publicerat: 2008-10-15 Kl: 18:26:11 | I kategori:


Precis som rubriken lyder känner jag precis nu!

SLAPP DAG idag.. Ehm, trevligt i stallet iaf. Jag klippte tre av ridskolanshästar, jag blev väldans nöjd : ) Jag grejade självklart med mina egna också. Jonathan och Andreas kom upp till stallet också. Trevligt och träffa grabbarna! Nu kom jag precis hem, så nu sitter jag här men jag hade planer på att dra ner och sola nu. Sen kommer Andreas hit och då ska vi ut och glida lite i hans nya bil som han är i Sthlm och investerar nu :D

Puss på er!



Gud vad skönt det var att vara helt ensam ute på kvällen, kallt och mörkt. Det låter helt konstigt, men jag tyckte faktiskt att det var rätt mysigt. Mp3n dunkades i öronen och sen sola i 21 minuter och sen hem igen.. Nästan så att jag tog en omväg hem bara för att det var trevligt. För övrigt fick jag rätt trevligt besök på kvällen som drog nyss.. Fan, så fel det där kändes som att det blev! Förlåt ._. Gah, vad är det för fel på mig ibland? PUCKO! Åh, jag vill bara gå och slå nått! Jaja.. Nu är klockan 22.50 och jag tror att jag tänker hoppa in i duschen nu, jag vill bara duscha bort allt! Usch usch.. Men först ska jag nog bädda sängen. Den ser stökig ut :'D Det bästa som finns är att krypa ner i sängen nyduschad och nybäddad säng : )

Hjälp, så förvirrat det här är!

ångestångestångestångestångestångestångestångestångest..
Egentligen är det
lätt för mig att göra mig av med den! - Vad är det som gör att jag inte tar tag i det?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0