Lördag!

Publicerat: 2008-10-25 Kl: 17:57:10 | I kategori:


Idag var det tävling. Laget vann serien, men idag gick det väl inte så strålande för oss. Caminzky kändes fin och reslutaten var okej, jag är nöjd. Vi fick med oss en blå-gul hem iaf!

Kvällen igår var mys. Idol-tittande med favorittjejerna och sen kom mina favoritpojkar förbi också. Vi var i Fredriks lägenhet, fick skjuts dit av Emil och skjuts hem av Andreas. Snälligt värre av dem : )

Nu kom jag typ precis hem.. Ikväll ska jag ha bra jävla roligt och jag hoppas att det blir så också! Däremot tänker jag nog sova hemma, eftersom jag nästan kan sova hur länge jag vill imorgon :D Jag ska väl hoppa in i duschen nu, försöka bestämma mig för några kläder och sen kommer väl lilla Emil förbi och så drar vi till Fredriks lägenhet. Jag ska komma ihåg att jag ska ringa Andreas efter jag har duschat! / Sandra

Älskling </3
try to say something that matters ,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0