Nananananaaa..

Publicerat: 2008-10-28 Kl: 10:06:09 | I kategori:


Det blir aldrig som man planerar..

Dagen igår blev som så att jag drog och solade, sen stallet.. Pratade av mig med Madde och fixade med mina hästar. Dumma Suppis har gjort illa benet -.- Förhoppningsvis något tillfälligt! Sen cyklade jag hem igen. Nicole kom förbi, vi gick på en promenad, shoppade godis och gick och hyrde film. Där träffade vi Andreas och Jonathan, längesen jag träffade Jonan, så det var trevligt. Vi fick givetvis skjuts hem av busiga grabbar. Skrattanfall.se :D Nicole och jag bänkade oss framför tvn och blev snart våldgästade av Martinan. Filmen var dålig, så jag slog av den, så vi slapp se de sista 20 minutrarna xD haha! Vi ägnade resten av kvällen att prata skit och somna jättetidigt. Rätt skönt : )

Den här dagen började med att jag slog på tv klockan 9 och väckte de andra tjockisarna. Började även dagen med att käka godis, najs! Så nu mår jag illa, hahaha! För övrigt så har jag precis duschat, och jag bestämde mig nyss för att åka in till stan. Så nu ska jag tvinga Nicole att fixa frisyren på mig och sen tänker jag minsann få skjuts ner till stationen. Av vem, vet jag dock inte xD haha! Sen blir det till att mingla runt på stan och förhoppningsvis investera ett par jeans. Sen heeeeeeeeem, jobba och träning ikväll sen. That´s my day!

Imorgon är det Ultuna igen. BIT I TUNGAN!



Jag glömde skriva att Stina-träningen blev inställd igår, så Caminzky fick gå träningen idag för Christine istället, det gick fan braigt! Hon sa, "Det här är verkligen en riktigt ambitös häst och du rider honom riktigt bra! Men du får se till att inte hjälpa honom för mycket, han behöver stå lite mera på egna ben ibland." Jag är nöjd med honom. Han hoppade bra och löste allt kirixigt bra! Jag berättade för Christine om Cotten, och hon tände till direkt. "Jag har en hel drös med riktigt fina hästar åt dig, bara att säga till, så fixar jag fram nått!"

Jag var ju som sagt i stan med Martinan idag också, därinne träffade vi Robin. Trevligt prick! :D Jag köpte ett par jeans och två linnen. Rätt nöjd. När jag kom hem var det jobb som gällde. Det gick rätt bra, ungarna skötte sig idag! Jag träffade bästaste Andreas. Efter jobbet grejade jag med mina hästar och Suppan såg bättre ut i benet. Så jaa, det går åt rätt håll iaf : )

Nu tänkte jag plocka ihop lite på mitt rum, bädda sängen och hoppa in i duschen. Sen ska jag sova. Det blir till att kliva upp tidigt imorgon.. Sen måste jag komma ihåg att ringa och väcka Susan imorgon. Sen ringa Uffe, Petra, Sara och pappa!

god natt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0