Nattligt och lustigt

Publicerat: 2008-10-16 Kl: 08:10:05 | I kategori:


Haha, men ska inte göra nattliga äventyr på en vardag. Men ääh, det var trevligt! Tack kompis! :'D

När jag är trött så går allt så segt i mitt huvud och att det regnade ute idag gjorde inte saken lättare att kliva upp. Men jag är sjukt glad att jag duschade igårkväll och SEN blev våldgästad igen. Då kunde jag ju sova längre idag^^ Men men, nu ska jag försöka fixa till mig och försöka vakna till lite och sen ta mig till skolan. Det är såna här dagar som man saknar att ha körkort allra mest, jävla regn!



Åh, herregud vilken katastrof det blev idag med min lektion! Natta som hade lektionen innan drog över någon minut och varje minut är dyrbar! Och sen tog det tio minuter för alla ungar att komma upp och börja skritta. Planen idag var att repetera galoppfattningar och när vi börjar trava är Lavin tokhalt.. - Jaha, in och byta till Zigge! Virriga Bianca fattade inte varför hon fick byta häst. Klockan gick, ungar som inte riktigt lyssnar. Jaja, vi fick till några fattningar, men ja. Usch!

Jaja, jag red Suppan innan the work också. Fan så underbar hon är! Vi red ut i skogen och så kom raksträckan vid Hubertus och då vill Suppan galoppa. Pigg som satan, till slut gav jag upp att försöka hindra henne att galoppera så fort som hon ville. Jag kan tänka mig att det var skönt för henne att sträcka ut sig! Åh, tårar i ögonen när det går så fort :'D Öronen spikade framåt! Jävlar vad glad hon blev, min lilla älskling <3

Efter jobbet blev det en massa pyssel med Cotten. Först en rejäl borst och rykt, sen fick han storbada och så blev det lite frisering! Så glad han blev av all uppmärksamhet. Han är verkligen min jättebaby, myshäst! Massa kärlek till honom!

Nu sitter jag här, förvirrad, nyduschad och allmänt .. Glad? Imorgon blir det mys med tjejerna och hittar vi nått party så drar vi väl ut på det :D På lördag vill jag festa ordentligt däremot, dansa massor! Vart är festen?!

God natt på er!

Tänk igenom om vad fan du vill innan du gör det till handling. Jag tänker inte sitta här och vänta på dig, bara så att du vet : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0