No more angels

Publicerat: 2008-10-02 Kl: 08:56:54 | I kategori:


Nu är jag klar, nu ska jag till skolan! Jag kommer drabbas av sjukliga skrattattacker idag, det är jag helt säker på. HÖHÖ! Underhåll mig med sms folket, jag har nämligen 80 min kemi och 80 min fysik nu på morgonen, och fysiken är bra tråkig, så då vill jag ha en massa sms! :D

Ikväll ska jag jobba och Suppan får vila två dagar i rad, det behöver hon : ) Så det blir bara till att pyssla med hästarna och mocka typ. Men men, det känns bra konstigt att bara ha två hästar och en igång O_o Men men^^

Nu är det skolan som gäller! Puss!



Jahapp, nu har jag tittat på Idol och jag orkar nog inte vara vaken till sen. Så jag går nog och lägger mig snart.. : )

Jag har jobbat idag och ungarna var duktiga idag! :D Och sen tagit hand om mina hästar ofc. Sen longerade jag Hamilton på ridbanan, tur att vi har belysning, för det är fan kolsvart klockan 7 nu :O Åh, vad jag hatar det här mörka halvåret ._. Iaf.. Lite bristande kommunikation mellan mig och hästägare slutade iaf med att jag longerade honom eftersom jag inte hade några ridbyxor på mig. Han fick åtminstone röra på sig.. Jag ska rida honom fram till lördag, tydligen. Bara trevligt : ) Skolan var mest tråkig idag, för övrigt.

Nu sitter jag och smsar med en full Isak, kul prick han!

God natt! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0