Små små steg

Publicerat: 2008-10-14 Kl: 09:12:02 | I kategori:


Helt galet många och konstiga människor som läser min blogg regelbundet. Varför förstår jag inte riktigt? Men det är väl roligt antar jag^^ Det är iofs lite jobbigt och irriterande att jag inte kan skriva vad jag vill. Fel människor får veeta fel saker^^ Det är i vilket fall tisdag idag, jag tänkte fixa till mig nu och dra till skolan snart : ) Sen efter skolan blir det jobb och sen träning med två hästar för Cissi. Det blir bra! Imorgon måste någon leka med mig, för då ska jag inte rida nått. -vem vem vem vem är frivillig?

Nicole pratade om kryssning igår, det vore najs!
För övrigt tror många att jag och Nicole är syskon/tvillingar så fort vi är ute. Så lika är vi väl inte? :'D



Nu sitter jag i skolan. Inställd lektion, igen! Jävla inställda lektioner hela tiden.. Så nu har vi suttit sen 11.25 och ska sitta här till 13.30.. KUL! Killarna spelar cs och jag lyssnar på Dennis coola pryl, ipod touch (?) Vi har bara haft en 60 min lektion. Men men : ) HEJDÅ så länge, jag uppdaterar ikväll igen när jag kommer hem!



Hemma igen! Stressig dag. Att jobba gick helt okej, det gick faktiskt ganska bra^^ Träningarna gick också rätt bra. Lancer hoppade rätt bra och det var roliga övningar. Caminzky kändes också helt okej! Kontrasten mellan hästarna gjorde att jag fick lite "grus i ögat" på slutet, men men :P Ingen katastrof! Det är bra roligt att rida för Cissi, hon är braig!

Nu ska jag sätta mig framför tvn och bara varva ner, sen blir det till att sova. Det kan hända att jag ringer ett samtal om jag orkar prata honom, vill säga .. God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0