Snö och halloween!

Publicerat: 2008-10-31 Kl: 15:56:13 | I kategori:


Idag snöar/regnar det, blåser och är bara allmänt skitjävladeprimerandeväder! Jag kom precis hem från stallet, hästarna fick komma in till lunch, Suppan frös som 17.. Jag grejade i stallet och nu ska jag väl hoppa in i duschen. Idag har jag egentligen inte gjort så mycket, ätit lunch med far min iaf.. Jaja, jag ska duscha nu och fixa till mig. Sen kommer väl 3nil och så drar vi på ferre i Hållnäs. Jag hoppas att det blir kuligt! Jag kan dock inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig, men det visar sig :P

Och just ja! Igår skrämde vi ungarna i skogen i det här ovädret, usch så blöt och kall man blev! Varenda plagg jag hade på mig blev blött. Och sen gå hem 12-1 på natten! hahah, ja.. Så kan det vara :D

HAPPY HALOWEEN guys, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0