Sova vore trevligt?

Publicerat: 2008-10-04 Kl: 21:30:42 | I kategori:


Haha, mina fredagar blir alltid konstiga. Jag hamnade hos Andreas, det kom en hel del människor dit. Ganska trevligt ett tag^^ Fick skjuts dit av Emil. Ehm, sen fick vi tråkigt och Österby lät inte så frestande. Så det blev lite Benny-häng.. Sen gick jag hem och jag fick sällskap så jag slapp gå ensam : ) Tack! Folket följde med in och värmde sig och Jonathan typ däckade i min säng. Och.. Ja vad hände sen? Sömnlöst blev det iaf.

Klockan 06.45 kom familjen Eriksson och hämtade mig, då skulle jag följa med till Edsbyn och Bollnäs och titta på ponnyer. Jag utnyttjade resvägen till att sova lite på Helenas axel^^ Första ponnyn, en prickig, ganska fin faktiskt. Jag tyckte om den skarpt! Den andra en skäck, den tyckte jag mest var tråkig, men ändå en rätt fin ponny : ) Hemfärden ängade jag också på Helenas axel och sov lite^^ Vi käka hur god lunch som helst, för övrigt!

Väl hemma bytte jag om, åkte till ridskolan och hoppade Caminzky, det gick strålande! Fan vad bra det gick, han var sjukt fin! HELT GALET vad roligt det var att hoppa idag : ) Efter det klippte jag Suppan och red henne. Vi busade lite och galoppa över lite hinder osv.. Sen blev det allmänt fix inför tävlingen imorgon. Vi hade kvällsfodringen också och i väntan på att klockan skulle gå, så var jag ute och körde som en galning! Jag är så sjukt bra på att köra bil vafan! :D

Jaja, nu sitter jag här. Jag borde vara sjukt trött? Men jag känner mig inte så trött.. Jag ska väl sova snart, om inte Emil kommer förbi, men man vet aldrig^^ Imorgon är det tävling och det ska gå lika bra om inte bättre den här gången! Jag är tagg!

/ Sandra Alice Elisabeth Jacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0