Tack Martina, som har fixat min blogg!

Publicerat: 2008-10-22 Kl: 08:14:43 | I kategori:


Igår iaf så gick väl hästarna helt okej på träningen. Caminzky kändes bra inför tävlingen också! När jag kom hem igår försökte jag titta på en film, men fan det gick inte. Jag somnade :'D Så kan det vara ibland! Och nu har jag legat och snoozat i en timme, fy på mig! Ingen skola idag, vi ska hämta Cotten på Ultuna idag. Men nu ska jag försöka trycka i mig nått att äta sen till stallet, rida och greja klart allt. Jag kan ju tillägga att jag red ut på min Bus-Suppan igår också.

För övrigt var det värsta jävla klag-dagen igår, alla ungarna hade nått att klaga på, så igår insåg jag att jag aldrig ska skaffa barn.. "Jag vill inte rida Rolle, han är dum!", "Jag tänker inte galoppera om jag inte får Lavin", "Jag tänker inte galoppera, för det är tråkigt och jag brukar göra det hemma!" .. MEN VAFAN liksom, håll käften och rid istället?!^^ Jaja : )

I helgen flyttar jag och Martina in i Fredriks lägenhet hela helgen! Najs! Party i helgen dårå?^^



Just precis nu kom jag och tänka på en sak som fick mig att börja garva:
"Du får vaaaad du vill om du tar av dig tröjan!" - HAHA, kompisar med förmåner?

Idag har jag verkligen haft fullt upp. Först till stallet och rida Suppan. Det blev till att trimma igenom henne lite. För att vara lite detaljerad för en gångs skull, så hängde hon som fan i vänster tygeln i början och var ganska "springig" och pigg. Men efter uppvärmingen blev hon riktigt jävla fin! Otrolig bärig och mjuk. Det var väldigt mycket lösgörande idag. Övergångar, sidvärtsrörelser, tempoväxlingar, böjda spår och lite öka och minska volten i både galopp och trav. Hon är för galet underbar! Tänk att jag lyckades få ordning på den där galningen! Massa kärlek <3

Efter det var det bara massa stallfix. Mocka, linda ihop lindor osv.. Sen hem, duscha och sen till Uppsala och hämta min lilla Cotten. Efter mycket om och men, kom vi äntligen iväg med hästen med oss hem. Nu hoppas vi bara att veterinären ringer någon gång under de närmaste dagarna, så jag får veta om de hittade något på röntgen. Jaja, sen var det bara att åka direkt till frisören. Och efter det var det US-möte och direkt efter det föreläsning!

Mötet bestod av att prata skit och tokskratta! Och föreläsningen var rätt bra, Per är så jävla rolig :'D haha! Och nu sitter jag här och skriver.. De sa på radion att varannan tonårstjej har en blogg. Imorgon är det torsdag. Skolan, rida, jobba och ta det lugnt! Sen är det fredag, idolkväll med tjejerna hos Fredrik!

Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, Wei (Y) (x

2008-10-22 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0