Telefonförsäljare

Publicerat: 2008-10-06 Kl: 20:36:45 | I kategori:


Det ringde en telefonförsäljare och skrämde livet ur mig nyss, hahah! Det är ett yrke som jag aldrig skulle kunna tänka mig, fy fan vad jobbigt och ringa folk och säga samma sak 1000 gånger och få bara sura svar? Usch ja.

Tävlingen igår då, det regnade konstant HELA dagen på oss. Blött och äckligt. Hästen var duktig : ) Och laget vann, så nu leder vi stort inför finalen som vi ska vinna också!

Suppan gick ganska bra på specialidrotten. Uffe tyckte att det var bra, men hon var så satans jävla pigg och låg på hela tiden. Men men, hon var dutti! Hon ska förhoppningsvis besiktigas på onsdag.

Imorgon är det träning för Mads Hendeliowitz med Caminzky, så alltså ingen skola! Skönt : ) På kvällen blir det hoppträning för Cissi Hansson med Lancer och sen ska jag väl hinna med att rida Suppan också.

Nu ska jag nog duscha och sitta här ett tag till, sen blir det till att sova : ) Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0