The botten is nådd

Publicerat: 2008-10-17 Kl: 13:07:56 | I kategori:


Bra start på helgen? - Not! Hur dåligt får man må egentligen? Jag trodde verkligen att jag var en hårding, men vad i hela helvete vad jag ljuger för mig själv. En kommentar och jag föll direkt ner till botten. Fy fan, vad jag hatar mig själv! Nu har jag bestämt att jag bara ska släppa det här över helgen, låta tjejerna få mig på andra tankar ikväll och bara ha jättekul imorgon. På måndag måste jag ta tag i allt vad det nu heter..

Kom precis hem, jag gick hem.. Det behövdes för att rensa tankarna lite. Nu ska jag till stallet och sen ikväll kommer tjejerna. På med fake-leendet och trösta dig med att det finns säkert dem som har det värre..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0