Tisdagsdepp!

Publicerat: 2008-10-21 Kl: 09:30:25 | I kategori:


Jag hatar den här årstiden, man blir sådär allmänt depp och omotiverad. Just precis nu känns det som att jag inte har nått alls att se fram emot. Hästen är skadad, det regnar ute, skolan är jobbig och inget blir som jag vill att det ska vara. Och jag läste precis en persons blogg, som jag vet också läser min. Men jag är helt imponerad av henne, jag vill också ha mitt liv så! Hon har livet planerat ut till tårna och hinner verkligen med allt. Skolan, jobba, plugga och umgås med hennes vänner. Beundrar dig, kvinna! "Hinner" kanske var fel ord, jag menar "orkar". Jag skulle också hinna, om jag bara tog mig tid. Men just nu lägger jag tiden på så jävla mycket annat, skit! Självdiciplinen är inte den bästa, jag måste verkligen göra nått åt mig själv. Det vet jag, men jag vet inte hur jag ska bete mig?! Sen gör min tillvaro mig bara allmänt förvirrad. Jag kommer ångra så JÄVLA mycket om jag inte gör nått åt det här. Jag skulle behöva skriva ner en att-göra-lista som jag måste göra innan fredag. Och på fredag ska jag bara släppa allt, flytta in hos Fredrik med Martina, utan Fredrik, över helgen och bara ha roligt. Sen väntar ett lov. Lovet ska jag ägna att sova lite mera än vad jag egenligen behöver, jobba och ta tag i mitt liv. Måndagen efter lovet ska bara allt känns bra och så jävla enkelt! Fixar jag det?



Min dag idag består av att jag ska till skolan typ snart, ska bara fixa till mig först. Sen hem, stallet.. Rida Suppan, jobba, mocka, träna med Lancer och sen byta häst, träning med Caminzky. Sen kommer jag hem runt klockan 22, då hoppas jag att Du har hört av dig, jag hoppas att du känner dig träffad när du läser det här. Sen ska jag sova! På onsdag ska jag klippa och färga håret, någon som har nått förslag vad jag ska göra med fanskapet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0