Toxicated

Publicerat: 2008-10-18 Kl: 10:02:27 | I kategori:


Haha, fan vad kul jag hade igårkväll brudar! Tack tack tack! Dansa massor, sjunga massor och ja.. Det var bara bra! Ikväll ska bli minst lika lyckat. Jag vet inte riktigt hur det blir och med vilka, som vanligt är det för många "erbjudanaden" i luften, så jag har svårt att välja^^ Men nått blir det och kul ska jag ha! Och en sak som är bäst är att jag aldrig blir bakis, hähä!

Nu ska jag duscha, äta nått eftersom jag inte åt nått igår (O_o), jag känner mig inte hungrig, men jag måste nog äta om jag ska palla med idag^^ Sen blir det stallet och sen kommer eventuellaköparenummer2 och provrider. Suppan var hur fin som helst igår, så jag hoppas att det går bra och att de kan rida de som kommer och tittar : )

För övrigt satt jag och läste igenom lite sms jag skrev igår, puss på mig! Ärligt och bra skrivet xD hahah, han förtjänade att höra varenda ord jag skrev, höhö! Ibland är det bra att vara för ärlig : )



Pappa ringde nyss och sa att Helge har dött : (
GAH, krokodiltrårar!
Usch, det här får mig att bli ännu mera rädd för döden.

Vila i frid  
Helge Jacobsson
20 februari 1913 - 18 oktober 2008

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0