You were´nt there..

Publicerat: 2008-10-30 Kl: 09:26:35 | I kategori:


Igår blev det alldeles för mycket tårar. Kan man verkligen gråta hur mycket som helst? Nästan så att jag blir religös snart, jag vill att nått jävla under ska ske! På kvällen fick Emil mig att skratta lite iaf, tack min vän! Han var social en liten stund bara innan han skulle åka till Sthlm. Vi tittade mest på tv, pratade en del och var till stallet en snabbis^^ Sen somnade jag nästan direkt efter det att han hade åkt.

Idag ser vädret riktigt tråkigt ut, men jag har en hel del att göra idag. Jag kom på vad jag skulle komma ihåg att göra klockan 11 också :'D Så nu ska jag väl hoppa in i duschen, fixa till mig och äta nått! Och när jag vaknade imorse hade jag 7 sms och 5 stycken från samma person, hahaha!

// Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0