Bowling och annat konstigt

Publicerat: 2008-09-27 Kl: 09:08:30 | I kategori:


Ja, herregud säger jag bara.. Vad mitt liv är bra konstigt^^ För det första vill jag säga förlåt till några för igår, ni vet vilka ni är. Förlåt <3 , helt galet vad allt blev knasigt igår. Och det blev självklart inte som jag hade planerat. Förvånande?

Jag drog och bowlade i Uppsala med Andreas, Julia och Dennis. Sjukt trevligt, tack för det kompisar! : ) Vi hade rikitigt roligt och Andreas lokalsinne är ju totalt sämst xD Höhö, väl hemma i Tierp igen var vi lite taggade på party. Vi hamnade hemma hos Mark på en riktigt tråkfest, trevligt att träffa lite människor man kände däremot^^ Och ja, efter lite strul hit och dit och blablablaochblöhö, så hamnde Emil i min säng och vi låg och pratade massor ända tills klockan blev väldigt sen. Jag somnade klockan 4 och nu gick jag upp halv 7 -.-'

Jag har gått runt som en zombie heeela morgonen, blä på att inte sova tillräckligt. Nu är jag hemma en snabbis, ska hämta mp3n, sen ska jag tillbaka till stallet. Och sen Rimbo med Helenas familj och kolla på ponny. Jag tänker sova i bilen, om jag får :'D Ikväll kommer de och provrider Suppan igen, tredje gången. Jaja, och sen ikväll.. Vad händer då? Jag är så SJUKT otaggad på att göra nått. Jag vill nog bara ligga hemma och sova, eller så vill jag vara jättefull, så jag slipper tänka.



Japp, nu är jag arg. Tack idoit! Varför ställer man upp för vissa människor? Åh, fy fan säger jag bara..
Nu tänker jag sova, god natt!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0