Ett år med bästa <3

Publicerat: 2008-09-11 Kl: 14:19:31 | I kategori:


Cort´chize
2001
Cortez - Cattleya - Windwurf
Ägare: Sandra Jacobsson

Nu är det ett år sen jag fick hem min stjärna! Vi har hunnit med ganska mycket tillsammans redan.


Första tävlingen bockade han av mig både på framhoppningen och inne på banan, klassen efter var vi placerade.
Vi har lyckats blivit sjuka med kvarka. Feber i tre veckor. Igångskrittningen på kandarstång, slutade iaf med att jag blev avbockad och fick gå hem själv. (Höhö)
Vi har utvecklats enormt på marken, världens finaste att rida!
Vi har tävlat upp till 130 cm tillsammans och större utmaningar väntar, förhoppningsvis!
Deltog i elitlaget, med bra resultat. Vi fick se Umeå och prestera en nolla i laget! Underbart <3
Just nu
väntar inomhus säsongen! Så fort du blivit bra i hoven, (jävla hovböld) kör vi på igen : ) 

Cort´chize tycker att det är jättetråkigt just nu när han vilar. Men han är världens bästa häst. Så himla underbar och passar mig som handen i handsken. Inget hinder är för stort för oss. Vilket team, vi är bäst!



DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:

Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen och stanna efter en stund! Fuska inte!



Du går dit med: Cecilia Willén

Du är där med: Erik Jansson

Du dansar med: Joel Öberg

Du kramas med: Linda Näsbom

Du hånglar med: Nick Schilcher

Går hem med: Viktoria Lundqvist

Du somnar med: Angelica Nylund

Du vaknar med: Emil Löfström



Jag är fortfarande sjuk -.- Jag fryser konstant och nyser heeeeeeeela tiden. Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk. Jag känner mig så jävla äcklig ;o Bläää..

Ikväll lär jag jobba och rida fast jag är sjuk. Hästarna måste motioneras! Idag kommer Caminzky tillbaka <3 Så nu blir det som vanligt, tre hästar att ta hand om. Tävling med honom på söndag.

Nu tänker jag lägga mig i soffan och frysa vidare :'D

Du har gjort mitt liv lite lättare, tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0