Galning!

Publicerat: 2008-09-07 Kl: 18:28:54 | I kategori:


Igår blev en gaaaanska trevlig kväll. Jag gled runt lite med Jonathan, han är galen^^ Följde med honom hem, han duschade och bytte om. Han brände ut två filmer, som sen visade sig vara dåååååliga.. Vi åkte tillbaka till Tierp och hämtade Martina och Nicole, Jonathan dumpade oss hemma hos mig och hämtade Sampe också :P Vi tittade på en komedi. Alla somnade förutom jag och Nicole xD hahah, SÅ bra var filmen. Martina och Nicole gick hem någon gång kring klockan 1.. Sampe hade druckit för mycket för att kunna köra hem dem och Jonathan sov xD

Sampe och Jonathan låg iaf och trängdes med mig i min säng sen. Trååååångt.. Jag vill ha en större säng! Seeeen, hade jag stallet imorse. Och killarna märkte inte ens att jag var borta i tre timmar ;o HAHA, snacka om att sova liksom.

Jag har hunnit varit en sväng till stan idag också. Jag hittade INGENTING som dög. Det fanns inget av det som jag skulle ha heller, lagom arg. Jaja, hoppade Suppan idag också..

Nu sitter jag här och är sjukt trött! Höhö, skola imorgon -.-

/ Saaaaandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0