God morgon, världen!

Publicerat: 2008-09-04 Kl: 07:10:44 | I kategori:


Japp, god morgon. Igår fick jag med mig Martina ut på en promenad, myyyys. Det blev en glass också! Vi gick hem till mig och tittade på Idol :D Sen promenixade jag hem med henne och fick skjuts hem av Jonathan. Taaack! Han blev kvar en stund, trevlig prick det där!

Nicole har visst snyggat till min blogg lite, tack <3

Idag blir det skolan, stallet, rida och jobb. Jag borde säkert plugga ikväll också :'D Heeeelnajs.

Vad händer i helgen då, gott folk? :D



Fan vad Suppan vad fin idag! Den där hästen är fan alltid glad, jag gillar henne staaarkt <3 Cotten skrittades ut en sväng, lilla busen : )

Ehm, jag har bara varit i skolan och jobbat idag också.. Jag orkar inte skriva detaljerat. Nu sitter jag iaf här och har trååååk. God natt på er! <333333333333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0