Helgen

Publicerat: 2008-09-15 Kl: 08:27:05 | I kategori:


Okej, jag har inte bloggat på hela helgen. Fråga mig inte varför, så nu tänkte jag försöka sammanfatta den. Men jag har så dåligt minne, så jag vet inte vad jag har gjort typ.. Ehm, fluuum..



Fredag:
Fortfarande sjuk, så jag var hemma från skolan. Men om jag inte minns fel så hade inte vi några lektioner, eftersom lärarna var borta på utbildning? Whatever. Jag red Caminzky. Fick order att hänga på honom kandaret, dressyrsadel, "storsporrarna" och klämma på lite. Jävlar vad jag blev inspirerad att tävla dressyr! Underbara häst.

Pappa kom förbi en sväng på eftermiddagen/kvällen. Vi satt alla och fikade upp i mitt rum, hur mysigt som helst. Usch, jag önskar att jag kunde träffa honom oftare ._. Jaja, Nicole kom förbi sen. Vi drog till Andreas där det väntade en "väldigt bra överraskning", men ehm.. Jonathan och Andreas hade färgat håret på varandra xD Andreas såg snygg och emo ut! Jonathan var.. Jaa, vad ska man säga? xD Mindre vacker i håret. HÖHÖ.. Vi hade trevligt, det kom förbi lite andra grabbar och människor också : ) Kvällen slutade med att Andreas körde hem Jonathan, Nicole och mig hem till mig, sen sov vi. Det var ganska så najs ändå. Även om vissa saker blev knas den kvällen : )

Lördag:
Jaaa, vafan gjorde jag i lördags? Jag hade Nattas lektion, red ut med dem : ) Ganska trevligt! Suppan skötte sig bäst, såklart <3 Sen hjälpte jag till på tävlingarna hela dagen. På kvällen hade jag tänkt åka in på kulturnatten. Men under dagen hann jag bli sjukt jävla sur/arg och otaggad. Så jag var hemma och sov ist. Det var behövligt. I efterhand ångrar jag lite att jag inte åkte in till Uppsala, eller åtminstone umgicks med mina grabbs. Men men : ) När jag vaknade hade jag en del sms och missade samtal. Fyra av smsen från fyra personer som tyckte att jag borde träffats och som jag verkligen hade velat träffa. Åhhh.. Och från en av dem blev jag glad att han ville ses! Men som sagt, jag låg ju hemma och grisade med mina kuddar^^

Söndag:
Idag var det tävling i Uppsala med Caminzky. Han gick 1m och sen lag 110cm med omhoppning på 120cm. Det gick sjukt bra, laget vann! Snacka om att vi är bäst! Jag älskar att rida lag :D Caminzky gick strålande och presterade en nolla i laget : ) En väldigt braig dag!

När vi kom hem blev det duschen och äta lite, sen tillbaka till ridskolan. Mocka och fixa Suppan, sen kom det några och provred lilla Suppis. Det gick förvånadsvärt bra med tanke på hur hon är.. De verkar intresserade och ska komma och titta en gång till! Hoppas hoppas hoppas..

Senare på kvällen kom mina numera gay-polare, Andreas och Jonathan förbi och åt lite tårta. Sen följde jag med hem till Andreas, rökte lite vattenpipa och umgicks. Shiiiit, så jävla trött jag var. Jag kunde typ somna närsomhelst xD Men men, jag fick skjuts hem sen och dog i sängen någon gång runt klockan 23.


Höhö, det där var min helg dårå.. Bilder orkar jag inte lägga upp, men men skitsamma! Den som orkar läsa allt får en kaka : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0