Hovböld -.-

Publicerat: 2008-09-06 Kl: 17:39:10 | I kategori:


Idag var hästen verkligen tokhalt! Haha, snacka om att han tyckte synd om sig själv. Men jaaaha, tanken slog mig. Han blev skodd för en vecka sen, hovslagaren tog mycket. Han började blöda i höger fram och nu ömmar han som fan i hoven. Alltså en hovböld. Ganska skönt på sätt och vis att det inte var nått allvarligare. Så, så äre..

Idag har jag inte gjort så mycket mera än att sovit typ heeela dagen. Varit i stallet och ridit min söööta lilla ponny och pysslat med Cotten : ) Nu sitter jag här och hoppas på att nått roligt ska komma upp, så min kväll inte blir helt händelselös.
Nått förslag kanske? Film?

Igår hamnade jag i Mehedeby med Jesper och hans polare. Vi tittade på en film, Barnhemmet. Riktigt bra jävla film :D Sen någon gång tog vi tåget hem och det blev lite härligt Benny-häng^^ Btw, kan ni tänka er ÅTTA personer i en liten Golf? xD hahahahah, trååångt. Men så roligt!

Peace out! / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0