Impulsköp

Publicerat: 2008-09-19 Kl: 21:35:44 | I kategori:


Jaa, idag har jag impulsköpt en telefon. Den är megasnygg, men jag saknar redan min gamla! Min gamla är <3
Det enda som är bra med den nya (jämfört med min gamla) är att den är så snygg. Annars är den ganska.. Ja.. Aja :) Bli inte förvånad om jag har den gamla snart igen^^




För övrigt har jag varit i skolan och efter skolan drog jag direkt till stationen. Där hittade jag min frusterade vän Andreas som ogillade sitt kvinnliga sällskap, vilket tur att jag kom och räddade honom xD Vi åkte in till Uppsala. Vi mötte upp Simon inne i Uppsala. Det minglades runt lite på stan. Handlades kläder osv.. Dennis kom och gjorde oss sällskap också! Jag och pojkarna drog middag på China, myys. En ganska najs dag.

Nu sitter jag här och tar det lugnt. Imorgon ska jag upp tidigt. Vi har stallet och sen ska jag vara på ULK-kurs hela helgen! Skittråkigt ._. Helgen blir ganska trist med andra ord. Det var trevligt att träffa Simon iaf, verkligen. Kul att ses! : D
Jag hann träffa far en snabbis också!

God natt på er snyggingar!  / Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0