"Jag blir full på min Coca Cola"

Publicerat: 2008-09-17 Kl: 14:09:42 | I kategori:


Som vanligt blir det inte som jag planerar. Jag var i skolan igår, en lektion. Sen stallet, fixade hästarna och jobbade : ) Jonathan och Andreas kom förbi stallet. Andreas tog in Suppan, duktigt! Jag fick skjuts hem när jag slutade av Jonathan. Duschade och sen kom grabbarna förbi och tittade på Idol med mig och sen fortsatte vi hem till Jonathan i Kyrkbyn. Så jag sov hemma hos Jonathan i natt, fick skjuts till skolan imorse. Tack : ) Morgontröttare människa får man leta efter^^

Nu sitter jag här, kom precis hem från skolan. Rätt najs, sluta tidigare eftersom Mathias inte var där. Ingen Tekniklektion alltså :P Nu ska jag väl typ till stallet och rida osv.. Ikväll blir det att plugga lite matte och titta på Idol : )

Är det någon som vill följa med in till Uppsala på fredag? Hör av dig!

Jag saknar dig i min hundratjugo säng.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0