Jävla katt -.-

Publicerat: 2008-09-30 Kl: 09:09:20 | I kategori:


Jävla katt, säger jag bara. Vi halv tre blev
jag så jävla lack, så jag gick in och la mig
bredvid mamma och sov. Man får konstiga
reaktioner från henne när man väcker henne
när hon sover djupt. Hon började asgarva
i natt? - Okeeej? :'D Jaja, nu har jag precis
duschat och har VÄRLDENS ångest om vad
 jag ska ha för kläder idag. Men äh, det blir väl
nått bara.

Idag är mamma på anställningsinterjuv, så
alltså hoppas jag på att jag får skjuts hem
från skolan (a) Jag ska till stallet direkt efter
skolan som vanligt och rida Suppan, sen
hem och fixa till mig. Det är föreläsning ikväll
med R=I, fysisk träning för ryttare, det blir väl
säkert trevligt. Så ingen hopppträning och
inget jobb heller idag, med andra ord -.-''''
TRÅKIGT









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0