LEDIG

Publicerat: 2008-09-25 Kl: 11:07:30 | I kategori:


Idag är jag ledig från skolan, underbart! Så nu ska jag till stallet, rida två hästar och fixa så mycket som jag hinner. Sen hem, duscha och tillbaka till stallet och jobba. Sen tänker jag åka hem, ta det lugnt och titta på Idol^^ Det är vad jag har planerat idag :P
Och vart är festen i helgen då, folket? :D

Igår var jag ju som sagt i stallet, som vanligt. Jag red ut på Suppan med Inga, hur trevligt som helst^^ Vi hoppade lite på hindrena i sommarhagen också, jag tror jag ska göra fälttävlanshäst av min ponny :D På kvällen tittade jag på Idol med mamma : ) Och vid klockan 21 typ, kom Emil och våldgästade. Vi drog en solning och blev lite brunare. Trevligt. Sen hamnde jag i sängen och låg och lyssnade på musik i säkert en timme och funderade. Jag gav mig själv Tinnitus bara för att jag envisades med att lyssna så högt. Så då fick jag svårt att somna, för att det pep i öronen -.-

Nu ska jag lägga mina mjukisar i tvättmaskinen och byta om till ridbyxor. Eller inte byta om, snarare klä på mig. Jag har liksom nyss vaknat!

Ha en trevlig dag, mina trogna läsare! : *
/ S A N D R A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0