Lördag och söndag

Publicerat: 2008-09-21 Kl: 21:32:52 | I kategori:


Igår hann jag inte skriva nått i bloggen. Så jag sammanfattar de här två dagarna nu ist :P

Lördag: Upp tidigt. Vi hade stallet.. Fixade allt som jag hann göra. Hoppade Suppan, kanonfin! :D Klockan 10 började ULK-kursen. Jag var den enda från Tierp, det var lite tråk. Men jag träffade en del najs människor. Jag umgicks mest med några UPK-brudar^^ Trevliga människor.

Det var en lång dag, det kändes som om att vara i skolan på en lördag -.- Ganska tråkig kurs. Och jag var rejält trött, så mitt i alltihopa får jag ett skrattanfall, (det hände inte ens nått kul?) så jag var tvungen att gå ut därifrån. Jag vill inte ens veta vad de andra trodde att jag var för ett retard xD hahah! Jaja, jag hann rida Cotten klockan 21 på kvällen också. Vi somnade någon gång vid klockan 1, tror jag. Och det sista jag ville vara att folk ringer och talar om att de är på fest när jag ligger på golvet och försöker sova, och råkar vistas på en tråkig kurs. En människa var visserligen rätt.. Jaa, jag ville prata med honom. Det kändes ganska bra, så att säga^^

Söndag: Upp tidigt igen, sjukt morgontrött! Klockan 9 började kursen igen, suck! Sjukt seg dag. En till "skoldag" till klockan 17.. Hjälp säger jag bara. Det känns som om jag har gått i skolan i 7 dagar nu ;o Men sån tur var blir det bara tre dagar till, sen är det studiedagar. Så det blir bara 10 skoldagar i sträck xD Nåja, åter till min dag.

Efter kursen åkte jag hem och åt. Sen fick jag äntligen min efterlängtade dusch! Så underbart det var att duscha, helt sjukt : ) Sen åkte jag tillbaka till ridskolan, de skulle komma och provrida Suppan. Samma människor som förra helgen. Men idag ville de prova hoppa henne. Det gick väl ganska bra med tanke på tjejen :) Jag hoppade upp och red lite på henne efter tjejen hade ridit och hoppade nått språng. Jävla fina häst :D

Nu sitter jag här och tänker på mitt helt galna lilla jävla liv.. Nu ska det bli spännande och se vad som händer. Jag vet inte hur jag ska handla i den här situationen bara O_o Jaja, jag gör en Sandra och gliiiider med en stund, så får vi se vad som händer^^ För övrigt, så ligger jag officiellt och sover nu. Men jag är tvungnen att skriva lite, så jag kan sova gott i natt..

Tack och hej
Förlåt för ett rörigt inlägg, jag orkar inte tänka
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0