Måndag

Publicerat: 2008-09-15 Kl: 08:29:41 | I kategori:


Nu sitter jag här.. Hostar, nyser och går och snyter mig då och då.. Fortfarande sjuk -.- Jag ska till skolan, men jag skippar idrotten eftersom jag är sjuuuuk ._. Sen tänkte jag rida Suppan på specialidrotten och longera Cotten, förhoppningsvis är han ohalt nu. Sen hade jag tänkt att gå en promenad ikväll med Jonathan (och Andreas?)



Suppan gick bäst på specialidrotten, fina lilla stumpan! Cotten longerades och såg fräsch ut! Härligt :D Busig som satan också. Han fick skon påslagen idag också. Vila imorgon och sen tänkte jag nog börja skritta på honom : ) Jag grejade iordning allt i stallet, sen åkte jag hem.

Åt lite maaat, gott med mat när man är hungrig. Eller hur? Sen kom Andreas och Jonathan förbi.. Vi tog en promenad och Emil följde med. Helt okej att gå ut och gå. Just precis nu sitter jag och rullar tummarna. Grabbarna är ute och svinar, jag hade absolut ingen lust att följa med xD Höhö, de kommer och spelar cs med moi senare^^

Jag är stolt över dig kvinna, bra gjort!

/ Sandra alice elisabeth Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0