Måndag

Publicerat: 2008-09-29 Kl: 07:42:40 | I kategori:


Haha, vilken galen helg. Den avslutades med en dag i Uppsala med tjejerna. Det behövdes, lite "girltalk", det har nog blivit lite för mycket killkompisar på sista tiden. Jag investerade ett par skor, ett par jeans, lite underkläder och en väska. Jag unnade mig själv en solning igår också, jag höll på att somna i solariet :'D

Jag råkade springa på Stefan på stationen i Uppsala också, eller ja. Han sprang på mig. Dock mer nykter den här gången till skillnad mot i fredags :'D höhö!

Nu är det som sagt måndag igen. Dagarna går så fort, så jag tycker hela tiden att det är måndag och fredag. I helgen har jag och Martina planerat att det är fest hos Nicole, apropå fredag (a) xD Vi får välan se. Men ja, back to the subject. Nu har jag precis duschat, så jag ska väl försöka fixa till mig och dra till skolan. Idrott först = meningslöst att fixa håret -.-' Jaja, jag rider nog Suppan på specialidrotten idag. Dressyr för Uffe. Och sen rider jag Hamilton i dressyrspecialen ikväll, även det för Uffe^^



Båda hästar gick kanonbra, och Suppan var RIKTIG fin! Roligt : ) Nu sitter jag här mest och fördriver tiden. Ingen är nått vidare rolig, till skillnad från igår. Då skulle alla minsann vara sociala och jag använde det som ursäkt till att inte plugga -.- Dumma mig. Aja, nu har jag inget mera att säga.

Du ger mig dubbla budskap. Vad vill du egentligen? Vet du ens vad du vill?

S0v gott : ) / Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0