Mööörker

Publicerat: 2008-09-08 Kl: 13:54:40 | I kategori:


Jag är så sjukt mörkrädd. Liksom, vad är det egentligen som är så farligt? Är det för att man inte ser ordentligt? Men "det" man är rädd för som man "inte" ser, borde egentligen inte heller se mig mörkret. Fjolla, inget att vara rädd för. Lite mörker har ingen dött av :D Höhö, promenix med Jonathan i mörkret (xD) igår. Det är iofs mindre läskigt när man inte är ensam.

Nu ska jag äta, sen är det specialidrott. Jag har dock ingenting att rida på, men man måste ju vara där iaf. Men det är hoppning idag, så det är bara roligt! Sen måste jag komma ihåg att ringa Susan, mamma och Tina! Inte inte inte glömma.

Jag ska alltså inte rida nått alls idag. Så jag ska väl bara till stallet, vara närvarande på specialidrotten och mocka. Så jag borde ju vara hemma senast klockan 17 igen. Så då har jag heeela kvällen till annat, braaa! Imorgon har jag sovmorgon, fast jag tänker nog gå upp som vanligt och plugga. Så slipper jag göra det sen på kvällen.

/ Sandra

(Haha xD) - höhö
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0