Motivation

Publicerat: 2008-09-24 Kl: 12:44:07 | I kategori:


Jag har ingen motivation alls längre, vafan! Någon som vet hur man gör för att vara motiverad till att göra vissa saker? Det vore najs om du hörde av dig isf : )

Idag är det onsdag iaf och det hur fint väder som helst! :D Jag ska bara rida Suppan idag. Jag tänker fanimej rida ut i underbara vädret. Sen blir det Idol-tittande ikväll, någon som joinar?^^

Igår hade jag en katastrof-lektion igen. Vi skulle försöka lära oss galoppfattningar idag. Men mina ungar har tydligen stora problem med att lyssna.. Så ja, det gick ju som det gick. Vi hoppas att det går bättre nästa gång^^ Sen hoppade jag Caminzky, men det blev ingen träning. Vi är isolerad igen -.- JÄVLA häst, säger jag bara. Jag hoppas och ber att det inte är kvarka igen! Men iaf.. Caminzky var tokfin och mitt öga funkar som det borde igen! : D Ehm.. Jonathan och Andreas var förbi i stallet också och sen blev det Idol-tittande. Mysigt, typ : )

Snälla, jag förtjänar väl det här? Låt mig få njuta en liten stund iaf..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken häst är de som är misstänkt för ev kvarka på ridklubben?

2008-09-25 @ 08:16:58
Postat av: Sandra

Ella,

2008-09-25 @ 10:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0