"Okejdå"

Publicerat: 2008-09-09 Kl: 11:37:31 | I kategori:


Nu sitter jag i skolan, sjukt tråkigt. Killarna spelar cs som vanligt. Jag hade sovmorgon till klockan 10.25 idag, kommer till skolan och får höra att svenska är inställd, jippie! -.- JAHA, sitta här i skolan och glo fram till lektionen efter lunch. Jaja. Regnar gör det idag också, jävla skit. En väldans tur att jag har en Dennis som lånar ut sin Ipod!

Igår var jag i stallet och sen följde Nicole med hem, vi tittade lite halvt på en film. Sen kom en Jonathan förbi, vi drog hem till honom i Kyrkbyn och tittade på en skräckis. Vilket resluterade i att Jonathan inte vågade sova ensam, så han följde med hem :'D haha^^

Ikväll jobbar jag och så ska jag väl rida lite osv.. Sen vet jag inte om jag ska åka med Cotten till Tina och kolla på hoven? Alltså, det såg bättre ut igår och Uffe tyckte att jag skulle låta det vara ett tag. Hmm? Jaao, hur ska jag göra..? Jag ska nog ringa Inga och rådfråga lite sen : ) På tosdag kommer nog Caminzky också :D Tävling i helgen med tjockis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0